Tuesday, June 21, 2011

BERLAGAK NAK MAMPOSS...

Errrrr....terkanan nye aku ari nie...
bod** giler oke die nie..
mmg aku dah mule menyampah dah.....
ckp nk gebang je kn...
xyah nk berlagak sgt la...
sesungguh nye aku xcari ko pon.....
ko yg cri aku kn skarang nie.....
n aku bole je kot idop kalo ko xde.....
ape masalah nye ek..!!!
sori la...aku nie kalo ckp mmg xpandai nk bertapis..
nk main hembus je la...
dah kire baek aku xdok mention spe ko taw.....
kalo terase tuh pdan ngn muke...
eiii..geram nye aku..!!!!!
kenape la ko wujud dlm idop aku kn....
nie la die kalo org lpe daratan kn...
mentang2 la kaye raye..dok nk berlagak lak....
ko mamp0ss pon xbawak harte ko tuh..
err....damn it..!!!


hah..bru puas aty aku...
naseb baek la ade blog kesayangn aku nie..
mmg bes la aku nk mencarut...
hahahaha....
oke la...
adios adigos aku berambos..!!!

agak emotional ye mlm nie.. :)

3 comments: