Tuesday, June 19, 2012

Bersyukur..!!

Alhamdulillah....
gua rse bersyukur sgt2 kerane lu bkn tercipta untuk gua.. :)
Allah tu maha adil..
mungkin gua akan dpt yg lebey baek dr lu...
itu yg gua harap kannn...
gua x la anggap lu ni sejahat mne pon...
jahat mne pon lu..
gua xmngkin akan mencerite kn keburukan lu..
sbb dlu lu jugak yg pernah mmbahagia kannn gua..
hehehe..
chilll okeh.. :)
mgkin lu bahagia sekarang..
tp gua nk tgok setakat mne kebahagian lu tuh..
exceli gua xde la nk tgok relationship lu retak...
gua sntiase menduakan yg terbaek untuk lu...
mungkin dlu gua xpandai jage lu..
hehehe..
pape pon..gua akan teroz kan hidup dgn aktiviti di sekiling gua...
mungkin pd luaran gua mmg la nmpk kuat..!!
dlm aty nie..tuahan je yg tau..
xpe...nie hari lu..
teroz kannn... :)

thanxz kepada mereka2 yg pernah mmbahagia kan gua...
hehehe..

entry nie bkn la nk menjatuh kan sesiape pon....
tp kat cni je kot yg gua rse bole luah kan...
sbb xrmai pon yg tau blog gua nie..hehe.. :) 
nnty gua buat entry2 yg best k...
entry kali nie agk muram cket..hmmmm...

No comments:

Post a Comment